Τι ψάρια τρώμε τον Σεπτέμβριο; Κύριο

Δεν ξεχνάμε πως τα ψάρια, θεωρούνται απαραίτητα στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης υγιεινής διατροφής. Αποτελούν τις κύριες πηγές των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία προσφέρουν πολλαπλές ευεργετικές ιδιότητες στην ανθρώπινη υγεία. Περιέχουν ποικίλα θρεπτικά συστατικά, όπως η βιταμίνη D και το σελήνιο, πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, ενώ έχουν ελάχιστη περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη.

Τι ψάρια λοιπόν βρίσκουμε τον Σεπτέμβριο στην αγορά;

Γαύρο
Γόπα
Κολιός
Κοκάλια
Μαγιάτικο
Μελανούρι
Παλαμίδα
Πελαγίσιο μπακαλιάρο
Λυθρίνι
Σκουμπρί
Ξιφίας
Σαρδέλα
Σαφρίδι
Συναγρίδα.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια