Τι ψάρια τρώμε τον Οκτώβριο; Κύριο

Θυμόμαστε πάντα πως τα ψάρια, θεωρούνται απαραίτητα στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης υγιεινής διατροφής. Αποτελούν τις κύριες πηγές των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία προσφέρουν πολλαπλές ευεργετικές ιδιότητες στην ανθρώπινη υγεία.
Περιέχουν ποικίλα θρεπτικά συστατικά, όπως η βιταμίνη D και το σελήνιο, πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, ενώ έχουν ελάχιστη περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη. Υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι η κατανάλωση ψαριών 2-3 φορές / εβδομάδα είναι καλή για την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία.
Επιλέγουμε λοιπόν για τον Οκτώβριο, φρέσκα ψάρια όπως
Γαύρο
Γλώσσα
Κοκάλια
Κουτσομούρες
Λαβράκι
Μπακαλιάρος
Μπαρμπούνια
Μουρμούρα
Σαργό
Σαρδέλα
Σαφρίδια
Σκορπίνα
Σπάρο
Στήρα
Φαγκρί
Φρίσσα

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια