Φροντίζουμε τα μαλλιά μας μετά τις διακοπές. Κύριο

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Είναι αλήθεια πως τα υγιή λαμπερά μαλλιά, μας ομορφαίνουν!
Τί κάνουμε όμως όταν ο καλοκαιρινός ήλιος μας τα έχει κάνει θαμπά και άγρια, στο τέλος του καλοκαιριού;

Περιποίηση

Για να ξαναβρούν τα μαλλιά την ελαστικότητα και τη λάμψη τους, χρειάζονται προϊόντα που να κάνουν επανόρθωση και θρέψη. Το πιο βασικό προϊόν περιποίησης είναι η μάσκα μαλλιών. Μια καλή μάσκα μπορεί πραγματικά να μεταμορφώσει τα μαλλιά μας! Η μάσκα τοποθετείται 1-2 φορές την εβδομάδα σε νωπά μαλλιά ακριβώς μετά το λούσιμο και αφήνεται από 2 έως 10 λεπτά (ο χρόνος παραμονής ποικίλει ανάλογα με το προϊόν), ώστε να εισχωρήσουν όλα τα θρεπτικά στοιχεία της. Κάποια πολύ δραστικά θρεπτικά συστατικά που περιέχονται στις μάσκες που θρέφουν και αναδομούν την τρίχα είναι το βούτυρο karité, το έλαιο jojoba και το βούτυρο φοίνικα.


Διατροφή
Μην ξεχνάτε πως τα πιο σημαντικά θρεπτικά συστατικά για την υγεία των μαλλιών είναι οι βιταμίνες Α, C και Ε, ο χαλκός και ο ψευδάργυρος.

Βιταμίνη Α
Είναι πολύ σημαντική για την καλή υγεία του επιθηλίου της τρίχας. Βρίσκεται σε τρόφιμα ζωικής προέλευσης και κυρίως στο συκώτι και σε διάφορα είδη ψαριών, αλλά και σε διάφορα λαχανικά και φρούτα όπως το καρότο, τα κολοκύθια, τα βερίκοκα και τα ροδάκινα.

Βιταμίνη C
Συντελεί στη σύνθεση του κολλαγόνου και με την αντιοξειδωτική της δράση εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν τη γήρανση της τρίχας. Όλοι γνωρίζουμε ότι την βρίσκουμε στα εσπεριδοειδή, αλλά υπάρχει σε μεγάλες ποσότητες και στο σέλινο, τις πιπεριές και το καρότο.

Βιταμίνη Ε
Έχει επίσης αντιοξειδωτική δράση, όπως η βιταμίνη C, και τη βρίσκουμε σε μεγάλη περιεκτικότητα σε φυτικά έλαια, στους ξηρούς καρπούς και τα αυγά.

Χαλκός και Ψευδάργυρος
Είναι πολύ σημαντικά ιχνοστοιχεία για την υγεία των μαλλιών και τη σωστή ανακύκλωση των τριχών, καθώς συμμετέχουν στη διαδικασία σύνθεσης της πρωτεΐνης. Τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο είναι τα θαλασσινά και τα μανιτάρια.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια