Κοιλιακό λίπος: Γιατί οι γυναίκες δυσκολεύονται περισσότερο να το χάσουν.

 

 

 

Στην υπερκατανάλωση ζάχαρης αλλά και λευκών υδατανθράκων, όπως είναι τα ζυμαρικά, οφείλεται το κοιλιακό λίπος.
Το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς είναι επιβαρυντικό για την υγεία και συνδέεται με το διαβήτη τύπου 2 και τις καρδιακές παθήσεις.
Γιατί όμως οι γυναίκες δυσκολεύονται περισσότερο από τους άνδρες να χάσουν το λίπος από την περιοχή της κοιλιάς, αλλά και τι μπορούν να κάνουν γι’ αυτό:


1. Να μειώσουν τη ζάχαρη, τα κορεσμένα λιπαρά και τους λευκούς επεξεργασμένους υδατάνθρακες, όπως το λευκό ψωμί, τα λευκά ζυμαρικά, το άσπρο ρύζι και τις πατάτες, που αυξάνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.
Προτιμάτε το άπαχο κρέας, τα λαχανικά και τα μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά, όπως αυτά που υπάρχουν στα καρύδια και το αβοκάντο.


2. Να αποβάλλετε το άγχος και το στρες. Η κορτιζόλη, η ορμόνη του στρες, παίζει σημαντικό ρόλο στην αποθήκευση του κοιλιακού λίπους, οπότε αν βρίσκεστε σε κατάσταση στρες, θα δυσκολευτείτε να χάσετε το λίπος από τη συγκεκριμένη περιοχή. Για να αποβάλετε το άγχος, δοκιμάστε πρακτικές, όπως ο διαλογισμός και η γιόγκα.


3.  Αντιμετωπίστε την αϋπνία. Η έλλειψη ύπνου μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στην ισορροπία της κορτιζόλης. Εάν δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε, προσπαθήστε να εντοπίσετε τα αίτια της αϋπνίας και να ζητήστε τη βοήθεια κάποιου ειδικού.


4. Αποφύγετε την υπερβολική σωματική άσκηση. Η σωματική αδράνεια σίγουρα δεν θα σας βοηθήσει να χάσετε το κοιλιακό λίπος, η λύση όμως δεν βρίσκεται στο να γυμνάζεστε όλη μέρα, καθώς η υπερβολική άσκηση και η δοκιμασία της αντοχής σας διαταράσσουν την ισορροπία της κορτιζόλης στον οργανισμό. Σύμφωνα με μελέτες  η αερόβια άσκηση είναι η καλύτερη για τη μείωση του σπλαχνικού λίπους, αλλά και του συνολικού κοιλιακού λίπους (υποδόριου και σπλαχνικού). Αν θέλετε λοιπόν να ξεφορτωθείτε το «σωσίβιο», αρχίστε να πηγαίνετε για τρέξιμο ή έστω  να κάνετε ένα μεγάλο καθημερινό περίπατο.
Τέλος αν  κάνετε διατροφή και γυμναστική και εν τούτοις δεν μπορείτε να χάσετε βάρος και κοιλιακό λίπος, συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό, καθώς η αναστάτωση των ορμονών μπορεί να επηρεάζει την κατανομή του λίπους στο σώμα σας.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια