Ρύζι κατά αΰπνίας!

Ξεχάστε ότι ξέρατε μέχρι σήμερα για την αντιμετώπιση της αΰπνίας.

Τα καλά νέα έρχονται από την Ιαπωνία. Επιστήμονες ανακάλυψαν ότι τα τρόφιμα με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, και συγκεκριμένα το ρύζι, σχετίζονται με την ποιότητα του ύπνου.Δηλαδή μια διατροφή υψηλού γλυκαιμικού δείκτη μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα του ύπνου, λόγω των αποτελεσμάτων της τρυπτοφάνης, ενός αμινοξέος που είναι γνωστό για τις ηρεμιστικές του ιδιότητες και τη συμβολή του στην αύξηση της παραγωγής της μελατονίνης, της ορμόνης του ύπνου.

Έτσι, ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες -με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη- αυξάνει την ποσότητα της τρυπτοφάνης που μεταφέρεται στον εγκέφαλο σε σύγκριση με άλλα αμινοξέα.

Στον εγκέφαλο η τρυπτοφάνη μετατρέπεται σε σεροτονίνη και στη συνέχεια σε μελατονίνη, η οποία προκαλεί τον ύπνο.

Η μελέτη ανέλυσε στοιχεία από τις ετήσιες ιατρικές εξετάσεις 1.848 ατόμων. Οι συμμετέχοντες απάντησαν σε 2 ερωτηματολόγια με ένα χρόνο διαφορά αναμεσά τους,για συμπεριφορές που αφορούν στην υγεία, όπως η διατροφή τους, το κάπνισμα και η άσκηση.

Στη συνέχεια οι ερευνητές αξιολόγησαν την ποιότητα του ύπνου των συμμετεχόντων. Από τα ευρήματα της μελέτης φάνηκε ότι όσοι κατανάλωναν περισσότερο ρύζι είχαν καλύτερη ποιότητα και ποσότητα ύπνου.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια