Αυπνίες τέλος! Δοκιμάστε αυτή την μέθοδο αναπνοής. Κύριο

 

Υποφέρετε από αυπνίες; Σταματήστε μια και καλή αυτον τον εφιάλτη, με την μέθοδο της σωστής αναπνοής που θα σας βοηθησει να χαλαρώσετε και να προετοιμάσετε το σώμα σας για ύπνο.

Ονομάζεται μέθοδος 4-7-8 και επινοήθηκε από τον απόφοιτο του Χάρβαρντ Δρ Άντριου Γουέιλ.

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις είναι τα εξής:
Σβήσε τα φώτα και ξάπλωσε αναπαυτικά στο κρεβάτι σου
Πάρε μια βαθιά εισπνοή από τη μύτη για 4 δευτερόλεπτα
Κράτα την αναπνοή σου για 7 δευτερόλεπτα
Έκπνευσε από το στόμα για 8 δευτερόλεπτα
Επανάλαβε 2-3 φορές και αφέσου στην αγκαλιά του Μορφέα…

Η μέθοδος χρησιμοποιείται επίσης στη γιόγκα για να επιτευχθεί η απόλυτη χαλάρωση και να υποχωρήσει το αίσθημα του στρες και του άγχους. Ο αργός ρυθμός αναπνοής βοηθά να πέσουν οι παλμοί της καρδιάς, ώστε να ηρεμήσει τόσο το σώμα όσο και το μυαλό.

«Η θεωρία πίσω από τη μέθοδο είναι πως επιβάλλοντας στο σώμα σου έναν συγκεκριμένο ρυθμό αναπνοής, αυτός σταδιακά θα γίνει κτήμα του. Αυτό βέβαια χρειάζεται χρόνο για να γίνει. Επαναλαμβάνοντας τη μέθοδο για διάστημα αρκετών εβδομάδων, μηνών ή και ετών επιτυγχάνονται οι αλλαγές που θέλεις να δεις» αναφέρει ο γιατρός.

 

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια