Ύπνος: τα θετικά και τα αρνητικά του "στυλ" που κοιμάστε. Κύριο

Πες μου πως κοιμάσαι να σου πως τι προβλήματα υγείας μπορεί να έχεις ή να αποφύγεις.

Αν και η στάση του σώματός μας στην διάρκεια του υπνου  είναι από εκείνα τα πράγματα που δεν τα αλλάζει σχεδόν ποτέ στην ζωή του ένας άνθρωπος , λίγοι γνωρίζουν τα υπέρ και τα κατά κάθε στάσης, καθώς ο κάθε ένας από εμάς  έχει το δικό του “στυλ” όταν κοιμάται.

Οι βασικές στάσεις στον ύπνο είναι φυσικά τρεις: ανάσκελα, μπρούμυτα και στο πλάι. Ωστόσο  η κάθε μία από αυτές έχει ορισμένα βασικά γνωρίσματα αναφορικά με την γενικότερη υγεία του ατόμου και πώς την επηρεάζει.

Έτσι αν κοιμάστε στο πλάι, η στάση αυτή σας βοηθά να μειώνετε  δραστικά το ροχαλητό και σας κρατά τη σπονδυλική στήλη σας ίσια. Επίσης, μειώνει τα συμπτώματα της γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης.Το βασικό μειονέκτημά της είναι ότι συμβάλλει στην ανάπτυξη ρυτίδων,επειδή το πρόσωπο πιέζεται επάνω στο μαξιλάρι.

Αυτή η στάση συμβάλλει επίσης στην χαλάρωση των  μαστών  για τις γυναίκες, αφού το βάρος του στήθους δεν υποστηρίζεται από τίποτα και οι συνδετικοί ιστοί μοιραία  χαλαρώνουν. Τέλος συχνά παρουσιάζονται αιμωδίες δηλ. μουδιάσματα  στο ένα  χέρι, το οποίο είναι στην κάτω πλευρά και πιέζεται είτε από το σώμα, είτε από το κεφάλι σας.

Αν κοιμάστε ανάσκελα να ξέρετε πως ο ύπνος σας  είναι καλός για την σωστή στήριξη σε κεφάλι, λαιμό και σπονδυλική στήλη. Είναι επίσης η καλύτερη στάση για την καταπολέμηση της γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης, επειδή το κεφάλι είναι ψηλά και το στομάχι είναι κάτω από τον οισοφάγο, ώστε τα οξέα του στομάχου να μην μπορούν να ανέβουν προς τα πάνω. Σημαντικό είναι ότι θα κάνετε και λιγότερες ρυτίδες, επειδή τίποτα δεν πιέζει το πρόσωπό σας ενώ και το βάρος του στήθους σας υποστηρίζεται πλήρως, μειώνοντας την χαλάρωσή του.Το μόνο αρνητικό είναι το ροχαλητό που πιθανότατα μπορεί να παρουσιαστεί σε αυτήν την στάση ύπνου.

Τέλος αν κοιμάστε μπρούμυτα οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι αυτή είναι η χειρότερη στάση ύπνου για την υγεία σας καθώς είναι δύσκολο να διατηρήσετε μια ουδέτερη θέση στην σπονδυλική σας στήλη. Ασκείτε πίεση στις αρθρώσεις και τους μυς, κάτι που μπορεί να ερεθίσει τα νεύρα και να οδηγήσει σε πόνο, μούδιασμα και μυρμήγκιασμα.

Σε αυτή τη θέση, έχετε το κεφάλι σας προς τη μία πλευρά για πολλές ώρες κάθε νύχτα και είναι πιθανόν σταδιακά να έχετε πόνους στον αυχένα.

Όσο γι αυτούς που θεωρούν πως μένουν ακίνητοι στην διάρκεια του ύπνου τους αυτό είναι τελείως λανθασμένο αφού όλοι οι άνθρωποι κινούνται κατά μέσο όρο το λιγότερο 3-4 φορές κάθε ώρα ύπνου, κάτι που σημαίνει ότι αλλάζουν στάση τουλάχιστον 20 φορές κάθε βράδυ!

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια