Εγκυμοσύνη και γυμναστική, πάνε μαζί;

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Η εγκυμοσύνη είναι μια φυσιολογική κατάσταση και δεν είναι ασθένεια για το λόγο αυτό είναι σημαντική και άκρος  ευεργετική η ήπια άσκηση γιατί βελτιώνει και την  σωματική αλλά και την ψυχολογική κατάσταση της εγκύου και βοηθά  στην ανάπτυξη του εμβρύου. 
Tο Αμερικανικό Κολέγιο Μαιευτικής & Γυναικολογίας , εκτός  από τις περιπτώσεις όπου υπάρχουν λόγοι υγείας ή μαιευτικές επιπλοκές, συνιστά 30 λεπτά μέτριας άσκησης την ημέρα για τις εγκύους.
Φυσικά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως  οποιαδήποτε άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, θα πρέπει πάντα να γίνεται με την έγκριση του μαιευτήρα-γυναικολόγου της.
Ποιά ωστόσο θεωρείται η καλύτερη γυμναστική για τις εγκύους;
Η υδρογυμναστική ενδείκνυται ως η καλύτερη γυμναστική για την περίοδο της εγκυμοσύνης, κι αυτό γιατί:
- Η επαφή με το υγρό στοιχείο προσφέρει ψυχική χαλάρωση απαραίτητη κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης, η οποία συχνά συνοδεύεται από έντονο άγχος.
-Η αντίσταση του νερού δεν επιτρέπει απότομες κινήσεις και έτσι δεν υπάρχουν οξείες επιβαρύνσεις στους μύες και τις αρθρώσεις.
-Αμβλύνει τους μυϊκούς πόνους της μέσης και της πλάτης που συχνά ταλαιπωρούν τις εγκύους.
-Τονώνει του κυκλοφορικό σύστημα και προλαμβάνει τις ευρυαγγείες και το πρήξιμο των κάτω άκρων που ενδέχεται να παρατηρηθούν κατά την κύηση και τέλος, 
-η  μέλλουσα μητέρα  διατηρεί  την φυσική της κατάσταση και το βάρος της γεγονός το οποίο έχει θετικότατη επίδραση, όχι μόνο στο σωματικό αλλά και στον ψυχολογικό τομέα, καθώς αυξάνει την αυτοεκτίμησή της.
 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια