Θερμική εξάντληση και πώς αντιμετωπίζεται;

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Θερμική εξάντληση μπορεί να προκαλέσουν οι πολύ υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού στον οργανισμό μας, μια φυσιολογική αντίδραση του σώματος μετά από υπερβολική απώλεια νερού και άλατος με τον ιδρώτα.
Ποιοί όμως ανήκουν στις ομάδες υψηλού κινδύνου για θερμική εξάντληση;
 Οι ομάδες που κινδυνεύουν περισσότερο είναι οι ηλικιωμένοι, οι υπερτασικοί (αυτοί δηλ. που έχουν υψηλή πίεση) και όσοι εργάζονται ή αθλούνται σε ζεστό περιβάλλον και εξωτερικούς χώρους.
Τα συμπτώματα της θερμικής εξάντλησης είναι τα εξής:
-Κόπωση και αδυναμία.
-Αίσθημα ζάλης.
-Πονοκέφαλος.
-Ναυτία ή εμετός.
-Υπόταση και λιποθυμία.
-Έντονη εφίδρωση.
-Ωχρότητα 
- και τέλος μυϊκές κράμπες.
Αν ωστόσο η θερμική εξάντληση δεν αντιμετωπιστεί έγκαιρα, τότε μπορεί να οδηγήσει το άτομο σε θερμοπληξία.
Πώς όμως αντιμετωπίζετε η θερμική εξάντληση και τι πρέπει να  κάνουμε;
-Μένουμε σε κλιματιζόμενο περιβάλλον.
-Κάνουμε ένα δροσερό ντους.
-Πίνουμε δροσερό νερό ή άλλα μη αλκοολούχα ροφήματα.
-Ξεκουραζόμαστε με τα πόδια σε ελαφρώς ανυψωμένη θέση
-και τέλος ντυνόμαστε ελαφρά.
Αν πάντως τα συμπτώματα παραμένουν μετά από μία ώρα και εφόσον έχετε κάνει όλα τα παραπάνω ή το άτομο πάσχει από καρδιοπάθεια ή υπέρταση, τότε πρέπει να αναζητήστε ιατρική βοήθεια.
 
 
 
 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια