Έχει ζέστη και δεν μπορείς να κοιμηθείς; Δες 3 τρόπους για να κάνεις τον καλύτερο ύπνο.

 Το καλοκαίρι και κυρίως τις μέρες με υψηλή θερμοκρσία, όλοι αντιμετωπίζουμε το ίδιο πρόβλημα: δεν μπορούμε να κοιμηθούμε.  Διαβάστε μερικά χρήσιμα tips, που αν τα ακολουθήσετε θα μπορέσετε και να κοιμηθείτε και να ξεκουραστείτε.

Εκμεταλλεύσου τον πρωινό δροσερό αέρα.
Μια από τις πιο συνηθισμένες συμβουλές είναι να ανοίξεις όλα τα παράθυρά του σπιτιού σου το πρωί, όταν έξω έχει αέρα και δροσιά. Όταν ο ζεστός αέρας θα έχει φύγει, κλείσε όλα τα παράθυρα και τα παντζούρια σου. Αν δεν έχεις παντζούρια, επένδυσε σε κουρτίνες συσκότισης για να κρατήσεις τη θερμότητα έξω από το σπίτι σου.

Τρίψε το σώμα σου με λίγο αιθέριο έλαιο μέντας.
Σου έχει συμβεί ποτέ η θερμότητα να κάνει τα πόδια σου να είναι βαριά; Είναι αρκετά άβολο, ειδικά όταν θέλεις να κοιμηθείς. Η συμβουλή μας: βάλε μερικές σταγόνες αιθέριο έλαιο μέντας στα χέρια σου και κάνε μασάζ στα πόδια σου. Αυτό θα έχει ένα θαυμάσιο αποτέλεσμα ψύξης και θα κάνει τα πόδια σου να είναι ελαφρύτερα και να κοιμηθείς πιο εύκολα. Αν ζεσταίνεσαι πραγματικά πολύ, τρίψε λίγο λάδι μέντας (βεβαιώσου ότι είναι καλής ποιότητας) στους κροτάφους και στο λαιμό σου.

Κάνε ένα ντους με χλιαρό νερό προτού κοιμηθείς.
Η μαγική λέξη εδώ είναι το χλιαρό. Εάν κάνεις ένα γρήγορο ντους με παγωμένο νερό, θα νιώσεις ανανεωμένη για μικρό χρονικό διάστημα. Αλλά θα προκαλέσει επίσης στο σώμα σου να παράγει θερμότητα. Και ποιο θα είναι το αποτέλεσμα; Θα καταλήξεις να ζεσταίνεσαι πολύ περισσότερο από ό, τι πριν.
Πριν ξαπλώσεις λοιπόν, κάνε ένα χλιαρό ντους και φυσικά μην σκουπιστείς μετά. Απλά ξάπλωσε στο κρεβάτι σου και άφησε το λεπτό στρώμα νερού στο δέρμα σου να εξατμιστεί.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια