Πώς θα αλλάξετε διάθεση χωρίς αντικαταθλιπτικά...  

 
Καθημερινές συνήθειες που οι περισσότεροι γνωρίζουμε και έχουμε, μπορούν να λειτουργήσουν ως σπουδαία αντικαταθλιπτικά και να μας βοηθήσουν να αλλάξει η κακή μας διάθεση, προς το καλύτερο.
Ποιες όμως είναι αυτές οι συνήθειες; 
 
Αρχικά η  μουσική και έπειτα η εργασία, η γυμναστική, αλλά και η περιποίηση του κήπου, οι επαφές με κόσμο καθώς και οι δραστηριότητες που μας ευχαριστούν, είναι αυτές οι συνήθειες που λειτουργούν ευεργετικά για την ψυχική μας υγεία.
 
Η μουσική, μας ηρεμεί, μας κάνει καλό καθώς υπάρχει κάτι στη μουσική που μας συναρπάζει και μας ενεργοποιεί. Μπορεί επίσης να προκαλέσει έντονες σωματικές αντιδράσεις στο 80% των ανθρώπων που την απολαμβάνουν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι  στο παρελθόν έχουν γίνει έρευνες για να αναγνωριστούν τα είδη της μουσικής που προκαλούν αίσθημα ρίγους σε όσους την απολαμβάνουν και η κλασική μουσική αποδείχθηκε ότι είναι ένα από τα κυρίαρχα  είδη.
 
Η εργασία  βοηθά στην ψυχική ηρεμία  ενώ  ιδιαίτερα καλή διάθεση έχουμε όσοι εισπράττουμε δείγματα εκτίμησης και αναγνώρισης της δουλειάς τους, σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Τεχνολογίας της πόλης Καρλσρούη.
Στη γυμναστική, η  άσκηση δεν μας εξασφαλίζει μόνο σφριγηλό σώμα, αλλά αυξάνει και την ενεργητικότητά μας, σύμφωνα με έρευνες που δείχνουν ότι καθώς αθλούμαστε αυξάνεται η παραγωγή των ενδορφινών, των ορμονών που συμβάλλουν στην ψυχική ευφορία. Κάθε μορφή άσκησης μπορεί να βελτιώσει την ψυχική μας διάθεση. Επίσης  η άσκηση βοηθά και στην αναγέννηση κάποιων νευρικών κυττάρων σε περιοχές του εγκεφάλου, όπως ο ιππόκαμπος, που φθίνουν εξαιτίας της γήρανσης.
 
 
Η περιποίηση του κήπου, συμβάλλει στη διαχείριση της κατάθλιψης και του θυμού, ενώ σχετίζεται ακόμη και με το χαμηλότερο σωματικό βάρος. 
 
Η επαφή με κόσμο  και ιδιαίτερα  το να είμαστε ομιλητικοί με ανθρώπους που δεν γνωρίζουμε, μπορεί να μας κάνει ευτυχισμένους. Έτσι ακόμα και μια σύντομη αλληλεπίδραση με κάποιον που δεν έχουμε ξαναδεί, φαίνεται να συμβάλλει στη βελτίωση της διάθεσής μας.
 
Τέλος να κάνουμε  δραστηριότητες που μας ευχαριστούν, γεγονός που μας βοηθά να βιώνουμε θετικά συναισθήματα και να προστατευόμαστε από το άγχος. Κάνοντας λοιπόν απλά πράγματα που μπορεί κανείς να εντάξει εύκολα στην καθημερινότητά του, όπως για παράδειγμα να χαλαρώσουμε στο τέλος της ημέρας τρώγοντας το αγαπημένο μας φαγητό, ακούγοντας την μουσική της προτίμησής μας και βλέποντας μια καλή ταινία παρέα με φίλους, σίγουρα έχουμε βρει “μακρυά” από τα φάρμακα το καλύτερο αντικαταθλιπτικό.
 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια