Οι καλύτερες τροφές για υγιείς αρθρώσεις!

Μια αντιφλεγμονώδης διατροφή είναι η ιδανική επιλογή να διατηρήσετε την υγεία των οστών και των αρθρώσεών σας.

1.Οι κόκκινες πιπεριές είναι πλούσιες σε βιταμίνη C. Η βιταμίνη C βοηθά το σώμα σας να παράγει περισσότερο κολλαγόνο, το οποίο είναι μέρος του ίδιου του χόνδρου, των τενόντων και των συνδέσμων, έτσι ώστε οι αρθρώσεις να είναι πιο ανθεκτικές.

2.Ο κουρκουμάς είναι πλούσιος σε κουρκουμίνη, η οποία διαπιστώθηκε μετά από μελέτες ότι ανακουφίζει από τους πόνους στα γόνατα.

3.Η βρώμη βοηθά στην ενίσχυση των οστών και των μυών, δυναμώνοντας τις αρθρώσεις.

4.Ο σολομός έχει ασβέστιο και βιταμίνη D και βοηθά τα οστά σας να παραμείνουν δυνατά και υγιή. Ο σολομός είναι επίσης πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθούν στην αποφυγή της φλεγμονής.

5.Τα κεράσια παίρνουν το πορφυρό χρώμα τους από φυτικές ουσίες που ονομάζονται ανθοκυάνες. Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι τα φρέσκα κεράσια και ο χυμός κερασιού είναι δυνατό να περιορίσουν τη φλεγμονή στις αρθρώσεις.

 

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια